Servici
Formatia Melody Grup

DE CE FORMATIE?
Un vechi proverb spune ca; Nunta fara lautari, este ca mancarea fara sare si piper, iar lucrul acesta s-a adeverit de multe ori, intrucat una e ca solistul, sau solista formatiei sa cante bine si sa te ridice dupa scaun, sa poti asculta toate melodiile tale preferate, auzite de tine de-alungul anilor pe la alte nunti, pe casette, la radio, tv, sau pe CD-uri ,si alta e sa vezi un Dj care iti pune un sir de melodii pe care nu le-ai mai auzit, nu iti plac sau nu le poti dansa, in acest caz, nu ai decit sa stai la masa si sa privesti.
Formatia iti ofera programe(live)de ambiant muzical; cafe-concert, muzica usoara romaneasca si straina, dance, etno, evergreen, populara, obiceiuri, manele, etc.
Profesionisti fiind cu o experienta de ani de zile, si cu un repertoriul vast si variat al formatiei, noi ne adresam absolut oricarui public, melodiile interpretate sunt pentru toate gusturile si categoriile de varsta, iar repertoriul abordat de solisti cuprinde melodii, din toate zonele tarii.
Formatia este compusa din; 2 Instrumentisti clape, sintetyzatorare, solisti vocali.
2 Solisti vocali (solist/solista) acestia interpretand toate genurile de muzica adecvate acestor evenimente.
Un eveniment reuşit, presupune întotdeauna un suport tehnic ireprosabil.
Pentru noi sunetul este foarte important, avind in vedere că nu trebuie să deranjăm cu sonorizarea sau cu un volum prea mare al instrumentelor.
Formatia noastra detine propriul echipament de sunet. Sonorizarea disponibila poate fi de la 600-4000 watti totul fiind ales in functie de numarul de participanti, complexitatea programului artistic, precum si locatia evenimentului, (sali, aer liber, terase, etc.) avand solutii pentru toate cerintele dumneavoastră.
Instrumentele si sistemele de sonorizare, sunt profesionale, de ultimă generaţie, el provenind de la cele mai bune firme producatoare; (Dynacord, Peavey, Roland, Korg, Shure, Boss,) obiectivul nostru fiind de a oferi servicii cat mai bune si un ambient cat mai placut, beneficiarului.
Transportul si sonorizarea, revin in sarcina formatiei, care se prezinta la locul, si ora stabilita de organizator.
Seriozitatea si profesionalismul formatiei, ne ajuta de a oferii servicii de foarte buna calitate, la un pret acceptabil si pertinent obiectivul nostru fiind in final satisfacţia beneficiarilor.
Pretul este discutabil, dar este influentat de:
- distanta pana la locul evenimentului;
- durata prestatiei artistice;
- locatia ( sali, gradini, aer liber, tipul de sonorizare)
- alte preferinte ale angajatorului, (solisti, dansatori, divertisment,)
Programul formatiei este in functie de cerintele angajatorului, formaţia
incepand programul odată cu sosirea mirilor si a invitatilor, programul find compus din muzica live, de toate genurile din toate zonele tarii in functie de etapele evenimentului,(de masa ,de joc, de dans, obiceiuri), până în jurul orei 5 dimineaţa.
Va rugam a va programa din timp pentru a beneficia de servicile formatiei la evenimentele organizate de dvs si stabilirea de comun acord a programului.
Un vechi proverb spune ca; Nunta fara lautari, este ca mancarea fara sare si piper, iar lucrul acesta s-a adeverit de multe ori, intrucat una e ca solistul, sau solista formatiei sa cante bine si sa te ridice dupa scaun, sa poti asculta toate melodiile tale preferate, auzite de tine de-alungul anilor pe la alte nunti, pe casette, la radio, tv, sau pe CD-uri ,si alta e sa vezi un Dj care iti pune un sir de melodii pe care nu le-ai mai auzit, nu iti plac sau nu le poti dansa, in acest caz, nu ai decit sa stai la masa si sa privesti.
Formatia iti ofera programe(live)de ambiant muzical; cafe-concert, muzica usoara romaneasca si straina, dance, etno, evergreen, populara, obiceiuri, manele, etc.
Profesionisti fiind cu o experienta de ani de zile, si cu un repertoriul vast si variat al formatiei, noi ne adresam absolut oricarui public, melodiile interpretate sunt pentru toate gusturile si categoriile de varsta, iar repertoriul abordat de solisti cuprinde melodii, din toate zonele tarii.
Formatia este compusa din; 2 Instrumentisti clape, sintetyzatorare, solisti vocali.
2 Solisti vocali (solist/solista) acestia interpretand toate genurile de muzica adecvate acestor evenimente.
Un eveniment reuşit, presupune întotdeauna un suport tehnic ireprosabil.
Pentru noi sunetul este foarte important, avind in vedere că nu trebuie să deranjăm cu sonorizarea sau cu un volum prea mare al instrumentelor.
Formatia noastra detine propriul echipament de sunet. Sonorizarea disponibila poate fi de la 600-4000 watti totul fiind ales in functie de numarul de participanti, complexitatea programului artistic, precum si locatia evenimentului, (sali, aer liber, terase, etc.) avand solutii pentru toate cerintele dumneavoastră.
Instrumentele si sistemele de sonorizare, sunt profesionale, de ultimă generaţie, el provenind de la cele mai bune firme producatoare; (Dynacord, Peavey, Roland, Korg, Shure, Boss,) obiectivul nostru fiind de a oferi servicii cat mai bune si un ambient cat mai placut, beneficiarului.
Transportul si sonorizarea, revin in sarcina formatiei, care se prezinta la locul, si ora stabilita de organizator.
Seriozitatea si profesionalismul formatiei, ne ajuta de a oferii servicii de foarte buna calitate, la un pret acceptabil si pertinent obiectivul nostru fiind in final satisfacţia beneficiarilor.
Pretul este discutabil, dar este influentat de:
- distanta pana la locul evenimentului;
- durata prestatiei artistice;
- locatia ( sali, gradini, aer liber, tipul de sonorizare)
- alte preferinte ale angajatorului, (solisti, dansatori, divertisment,)
Programul formatiei este in functie de cerintele angajatorului, formaţia
incepand programul odată cu sosirea mirilor si a invitatilor, programul find compus din muzica live, de toate genurile din toate zonele tarii in functie de etapele evenimentului,(de masa ,de joc, de dans, obiceiuri), până în jurul orei 5 dimineaţa.
Va rugam a va programa din timp pentru a beneficia de servicile formatiei la evenimentele organizate de dvs si stabilirea de comun acord a programului.
DJ / Sonorizare

DE CE Dj?
Motivul principal pentru care alegem un Dj, este in primul rand cand nu dispunem de un buget asa mare alocat evenimentului, iar alt motiv ar fi cand ponderea este predominanta a tinerilor, la acest eveniment.
Asadar un Dj trebuie sa dispuna de toate genurile de muzica adecvata pentru nunta si traditii, el putand trece usor de la melodiile populare, la ultimele hituri, satisfacind astfel cerintele tuturor invitatilor, indiferent de varsta sau gusturi.
Un eveniment reuşit, presupune întotdeauna un suport tehnic ireprosabil.
Sunetul este foarte important, avind in vedere că nu trebuie să deranjeze cu sonorizarea, sau cu un volum prea mare al amplificarii.
Dj-ul noastru detine propriul echipament de sunet. Sonorizarea disponibila poate fi de la 600-4000 watti totul fiind ales in functie de numarul de participanti, complexitatea programului artistic, precum si locatia evenimentului, (sali, aer liber, terase, etc.) avand solutii pentru toate cerintele dumneavoastră.
Sistemele de sonorizare, sunt profesionale, de ultimă generaţie, el provenind de la cele mai bune firme producatoare; (Dynacord, Peavey, Roland, Korg, Shure, Boss,) obiectivul nostru fiind de a oferi servicii cat mai bune si un ambient cat mai placut, beneficiarului.
Transportul revine in sarcina Dj-lui, care se prezinta la locul, si ora stabilita de organizator.
Seriozitatea si profesionalismul nostru , ne ajuta de a oferii servicii de foarte buna calitate, la un pret acceptabil si pertinent obiectivul nostru fiind in final satisfacţia angajatorului.
Pretul este discutabil, dar este influentat de:
- distanta pana la locul evenimentului;
- durata prestatiei artistice;
- locatia ( sali, gradini, aer liber, tipul de sonorizare)
- alte cerinte ale angajatorului ( lumini, lasere, artifici, fum,)
Dar nu trebuie totusi sa uitati ca la o nunta cu Dj atmosfera este un pic artificiala, invitatii sint mai inhibati, iar cheful si distractia se lasa mai mult asteptate.
Ori cum noi va dorim sa gasiti ceea ce cautati si petrecerea voastra sa fie una de neuitat!
Motivul principal pentru care alegem un Dj, este in primul rand cand nu dispunem de un buget asa mare alocat evenimentului, iar alt motiv ar fi cand ponderea este predominanta a tinerilor, la acest eveniment.
Asadar un Dj trebuie sa dispuna de toate genurile de muzica adecvata pentru nunta si traditii, el putand trece usor de la melodiile populare, la ultimele hituri, satisfacind astfel cerintele tuturor invitatilor, indiferent de varsta sau gusturi.
Un eveniment reuşit, presupune întotdeauna un suport tehnic ireprosabil.
Sunetul este foarte important, avind in vedere că nu trebuie să deranjeze cu sonorizarea, sau cu un volum prea mare al amplificarii.
Dj-ul noastru detine propriul echipament de sunet. Sonorizarea disponibila poate fi de la 600-4000 watti totul fiind ales in functie de numarul de participanti, complexitatea programului artistic, precum si locatia evenimentului, (sali, aer liber, terase, etc.) avand solutii pentru toate cerintele dumneavoastră.
Sistemele de sonorizare, sunt profesionale, de ultimă generaţie, el provenind de la cele mai bune firme producatoare; (Dynacord, Peavey, Roland, Korg, Shure, Boss,) obiectivul nostru fiind de a oferi servicii cat mai bune si un ambient cat mai placut, beneficiarului.
Transportul revine in sarcina Dj-lui, care se prezinta la locul, si ora stabilita de organizator.
Seriozitatea si profesionalismul nostru , ne ajuta de a oferii servicii de foarte buna calitate, la un pret acceptabil si pertinent obiectivul nostru fiind in final satisfacţia angajatorului.
Pretul este discutabil, dar este influentat de:
- distanta pana la locul evenimentului;
- durata prestatiei artistice;
- locatia ( sali, gradini, aer liber, tipul de sonorizare)
- alte cerinte ale angajatorului ( lumini, lasere, artifici, fum,)
Dar nu trebuie totusi sa uitati ca la o nunta cu Dj atmosfera este un pic artificiala, invitatii sint mai inhibati, iar cheful si distractia se lasa mai mult asteptate.
Ori cum noi va dorim sa gasiti ceea ce cautati si petrecerea voastra sa fie una de neuitat!